شركت خدمات مسافرت هوايی و جهانگردی اميد پرواز
نوشته شده توسط : admin

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی عصر جدید، این نیاز تقریباً از سوی بخش اعظم جامعه حس می­شود و مطمئن باشید فقط شما نیستید! هیچ کس دوست ندارد برای پیدا کردن بلیط هواپیما و یا ویزا، از چندین روز پیش از سفر با استرس و نگرانی دست‌وپنجه نرم کند و یا در سفر نگرانِ پیدا کردن هتل و محل اقامت مناسب باشد و دست­آخر آن‌طور که می­خواسته از سفر لذت نبرد. برای همین در پاسخ به این نیاز، مؤسسات، آژانس­ها و پایگاه­های اینترنتی بسیاری دایر شده­اند که هرکدام به سهم خود در حال ایفای نقش در این عرصه هستند؛ اما آیا تابه‌حال نامِ «امیدپرواز» به گوشتان خورده؟

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امیدپرواز (سهامی خاص) بزرگ‌ترین و پرفروش­ترین آژانس مسافرتی استان خوزستان است که از سال 1383 با دریافت مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آغاز به کار کرده و هم­اکنون بزرگ‌ترین مجموعۀ آنلاین پشتیبانی در حوزۀ خدمات سفر و پرواز در جنوب ایران است.

شرکت امیدپرواز با عضویت در انجمن بین­المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) و نیز عضویت در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور، به‌راحتی توانست جای خود را در میان رقیبانش باز کند و به خدمتگزاری بپردازد. این مجموعه با استفاده از مشاورۀ کارشناسان مجرب و تیم فوق حرفه‌ای در زمینۀ کار خود، نه تنها به‌سرعت اعتماد مشتریان و هم­میهنان عزیزمان را جلب کرده، بلکه موفق شده است تا از سوی نهادهای بین­المللی و کشورهای همسایه نیز مورد تشویق قرار گیرد.

امیدپرواز در راستای رفاه و آسایش مشتریان، شرایطی را فراهم کرده است که از خانه یا محل کار بتوانند بسیاری از خدمات مربوط به سفر را که پیش‌ازاین مستلزم اتلاف وقت و پول و انرژِی بود، به‌راحتی انجام دهند. فقط کافیست به پایگاه اینترنتی این مجموعه سری بزنید. محیطی چشم­نواز و مرتب که تمام آنچه ممکن است برای شما دغدغه درست کرده باشد را به‌سادگی و در کسری از دقیقه می­توان برطرف نمود. از طریق پایگاه امیدپرواز، شما به خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، چارتر پروازهای داخلی و بین­المللی، فروش و اجرای تور داخلی ، خارجی و ورودی، رزرو هتل در سراسر نقاط ایران و جهان، اخذ ویزای کشورهای مختلف، صدور گواهینامۀ بین­المللی و پلاک ترانزیت خودرو، خرید بلیط قطار، خرید بیمه مسافرتی و کلیۀ خدمات مربوط به سفر و گردشگری، دسترسی دارید. امیدپرواز حتی برای استرداد بلیط نیز امکان ویژه­ای تعبیه کرده که بدون نگرانی و دلهره و نیاز به گفتگو، از طریق پایگاه اینترنتی مجموعه شما می­توانید بلیط خود را طبق شرایط مندرج، مسترد کنید.

امیدپرواز برگزارکنندۀ بهترین تورهای داخلی و خارجی و یکی از معتبرترین مراکز برای گرفتن مشاوره­های پیش از سفر است. گروه کارشناسان حرفه­ای این مجموعه، شبانه­روز در تلاش­اند تا بر اساس شناخت و بهره­برداری کامل از اطلاعات، سفرِ مهیج و به‌یادماندنی و البته با برنامه­ای را برای مشتریان رقم بزنند. درزمینۀ سفرهای خارجی، امیدپرواز علاوه بر عهده گرفتن خدمات ویزا که خود بخش جان­فرسایی در روندِ سفرهای خارجی­ست، تورهای متنوع و جذابِ بی­سابقه­ای برای کشورهای آسیایی، اروپایی، آمریکایی، آفریقایی دارد. کیفیت این سفرها هم باز به سلیقه و انتخاب مشتریان دارد. امیدپرواز تلاش می­کند تا با ارائۀ برنامه­های متنوع، حق انتخاب مشتری را محترم بدارد و طیف وسیعی از مخاطبان را پاسخگو باشد.

برای رزرو هتل در داخل ایران و یا خارج از ایران، امیدپرواز به شما این امکان را می­دهد که اقامتگاه موردنظرتان را به‌صورت کامل چه ازنظر موقعیت مکانی، امکانات رفاهی، رضایتمندی سایر مشتریان و یا از بابت هزینه، شناخته و با آگاهی کامل از پیش رزرو کنید. در این سامانه شما می­توانید سطح هزینه، درجۀ کیفی هتل و دسترسی محلی آن را خود انتخاب کنید و همین‌طور رضایت خود را از سفر بالا ببرید. امیدپرواز بهترین و مطمئن­ترین هتل­های هر شهر را با رعایت سلایق مختلف، به شما معرفی و پیشنهاد می­کند.

اقدام بزرگ دیگری که این مجموعه برای جلب رضایت و آسایش مشتریان انجام داده و با محبت و استقبال بی­نظیر هم­میهنان عزیزمان روبرو شده، ساخت و عرضۀ اپلیکیشن اندروید و ios برای فروش آنلاین بلیط هواپیما ( اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما ) با امکان رزرو و صدور بلیط پروازهای سیستمی و چارتر 13 ایرلاین فعال داخلی و بیش از 900 ایرلاین خارجی به سراسر نقاط ایران و جهان با قابلیت فیلتر پیشرفته، امکان استرداد آنلاین و برگشت خودکار وجه به کارت بانکی عضو شتاب و امکان رزرو موقت بلیط­های خارجی است. این گام مهم با همت مهندسان و برنامه­نویسان با استعداد داخلی و با تلاش شبانه­روزی تیم امیدپرواز محقق شده است تا پاسخگوی بخشی از نیازهای مردم شریف ایران باشد. علاوه بر اپلیکیشن­های مجموعه، پایگاه اینترنتی امیدپرواز نیز، 24 ساعته پاسخگوی کاربران خواهد بود. هم­زمان، اگر مایل به مراجعۀ حضوری نیز باشید (خصوصاً هم استانی­های عزیز)، امیدپرواز در محیطی لوکس با معماری مدرن در سه طبقه و با در اختیار داشتن کارکنان حرفه­ای، مجرب و آموزش دیده، پذیرای قدومتان است.

نتیجۀ سال­ها تلاش بی­وقفه برای رضایت مشتریان و خلاقیت و نوآوری برای ارائۀ خدمات بهتر و مؤثرتر در کنار رعایت استانداردهای بین­المللی صنعت گردشگری، برای امیدپرواز این افتخار را به ارمغان آورده است که چندین سال پیاپی به‌عنوان آژانس برتر معرفی شود و از سوی مسئولین صنعت حمل‌ونقل هوایی و گردشگری بین­المللی، کشوری و استانی تقدیر گردد اما مهم‌ترین سرمایه، اعتماد و اطمینان مشتری است که در طول این مدت همراه و همدل تیم امیدپرواز بوده است.

آدرس: اهواز - خیابان آزادگان (۲۴ متری) - روبروی باغ معین - مجتمع شهریار

پایگاه اینترنتی: https://omidparvaz.ir/

خط ویژه: ۰۶۱-۳۱۶۵

 تلفن: 061-32232454 - 021775029910

 فاکس: 061-32232455- 021775029910

 موبایل: ۰۹۱۶۹۹۹۸۱۶۲

 پیامک: ۳۰۰۰۸۱۶۵

 ایمیل: info@omidparvaz.com

 




:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: